Ismerjen meg minket!

A TOPdesknél azon dolgozunk, hogy professzionális partnerei legyünk ügyfeleinknek a szolgáltatásmenedzsment minden területén. Szeretne jobban megismerni minket? Nézze meg videónkat!

Történetünk

A TOPdesk története több mint 20 éve kezdődött a hollandiai Delft városában, amikor 2 fiatal egyetemista valami újat szeretett volna létrehozni. Az volt a céljuk, hogy segítsenek másoknak az általuk nyújtott szolgáltatások fejlesztésében - egy olyan szoftverrel amely egyszerű, és könnyű használni.

Azóta a 2 munkatársból 500 lett, az apró irodából pedig 10 leányvállalat világszerte. Talán nagy cégnek számítunk, de soha nem hagytuk el legalapvetőbb értékeinket: továbbra is kiemelt figyelmet szentelünk ügyfeleink igényeinek, miközben megadjuk alkalmazottainknak a bizalmat, szabadságot és felelősséget, hogy nagyszerű dolgokat hozzanak létre.

A TOPdesk segít ügyfeleit a középpontba helyezni

Megoldásunkkal egyszerűen segítheti ügyfeleit. De legyünk őszinték: az átlátható bejelentéskezeléstől magában nem lesznek elégedettek a partnerei. Úgy gondoljuk, ahhoz, hogy kiváló szolgáltatásokat tudjon nyújtani, az alábbi három tényező szükséges.

Sztenderd és egyszerű megoldás

Tegye a dolgokat a lehető legegyszerűbbé ügyfelei számára. Olyan szoftvert vásároljon, amelyet nemcsak önnek könnyű implementálni, de nekik is egyszerű használni. Legyenek átláthatók a cége által nyújtott termékek és szolgáltatások, valamint biztosítson önállóan is használható felhasználói portált.

Szolgáltatások egységes kezelése

Az ön részlege is biztos dolgozik külső beszállítókkal. De ha ők nem teljesítenek megfelelően, az ön ügyfelei is könnyen csalódhatnak. Ezért fontos a hatékony együttműködés. De hogyan? Kezdje a használt eszközök integrálásával, így mindkét fél könnyebben tudja kezelni és naprakészen tartani a megállapodásokat. Mindenki csak nyer azzal, ha jobb kapcsolatot ápol beszállítóival.

Megosztott szolgáltatásmenedzsment

Egy vállalat osztályaira nem tekinthetünk független egységként. Az ügyfelei (legyenek ők belső kollégák vagy külső felhasználók) az informatikai, üzemeltetési és egyéb szolgáltatásokra támaszkodnak, ezek a részlegek pedig gyakran különböző folyamatokkal dolgoznak. Sok időt és fejfájást spórolhat meg partnereinek, ha egységes kapcsolatfelvételi pontokat és megosztott folyamatokat vezet be.

Partnereink

Szeretne többet tudni az integrációs lehetőségekről és a kiegészítő fejlesztésekről?

Látogasson el a TOPdesk Marketplace-re

Kapcsolat

TOPdesk Magyarország Kft.

+36 1 235 3070
info@topdesk.hu