TOPdesk ticketing és helpdesk-rendszer

Próbálja ki online!

Szeretné fejleszteni ügyfélszolgálatát?

Egy szervezetben az IT-osztály általában nagyon elfoglalt, ám a felhasználók ezt nem mindig tudják, és maximális rugalmasságot várnak el az ott dolgozó kollégáktól. Ők azok, akik segítenek, ha valaki elfelejti a jelszavát, ha hálózati problémák nehezítik a munkát, vagy ha eszközöket kell rendelni - és általános elvárás feléjük, hogy ezeket minél hamarabb kivitelezzék. Akár az IT-ra nehezedő nyomást szeretné csökkenteni, akár a folyamatokat fejlesztené, a TOPdesk segít nemcsak megfelelni az elvárásoknak, hanem túl is szárnyalni azokat.

Incidenskezelés

Regisztrálja a beérkező kéréseket, hibákat, panaszokat, ossza ki a feladatokat, miközben rögzíti és méri a megoldási időket.

További információ

Eszközkezelés

Regisztrálja és kövesse nyomon eszközeit, konfigurációs elemeit, valamint azok helyét, állapotát, karbantartási igényeit.

További információ

Változáskezelés

Kezelje könnyedén a szervezeten belüli komplex folyamatokat sablonokkal, engedélyezésekkel és workflow-kkal.

További információ

Felhasználói portál

Nyújtson ügyfeleinek 24 órás támogatást a könnyen elérhető felhasználói portállal, ahol a legtöbb kérdésre megtalálhatják a választ.

További információ

Tudásmegosztás

Növelje ügyfelei önállóságát és a helpdesk gyorsaságát tudástárelemek, GYIK és alapértelmezett megoldások publikálásával.

Szolgáltatáskatalógus

Tegye átláthatóvá szolgáltatásait és termékeit, azok elérhetőségét és a rendelési folyamatot a szolgáltatáskatalógussal.

Riportálás és Dashboard-áttekintés

Mérje ügyfelei elégedettségét és az ügyfélszolgálat teljesítményét az egyszerűen létrehozható egyedi riportokkal.

További információ

Operatív feladatok kezelése

Kövesse nyomon a szervezet ismétlődő, tervezett tevékenységeit.

SLA-kezelés

Regisztráljon és kövessen nyomon külső és belső szerződéseket, megállapodásokat és nyújtson megbízható szolgáltatásokat.

Problémakezelés

Ismerje fel a rejtett strukturális problémákat a gyakran ismétlődő hibák azonosításával.

Erőforráskezelés

Lássa át könnyedén a kollégák és alkalmazottak elérhetőségét, feladataik ütemezését, leterheltségét.

Legnépszerűbb funkcióink

 Call Management

Kezelje egyszerűen a beérkező kérdéseket, panaszokat, hibajegyeket

Regisztrálja és kezelje incidenseit hatékonyan – bárhonnan. Pár kattintással operátorra vagy beszállítóra oszthat feladatokat, miközben az ügyfeleit is folyamatosan tájékoztatni tudja.


Köszönhetően a szolgáltatásmenedzsment-szoftvernek, tudjuk mérni a dolgokat, számokkal alátámasztani az erőforrásigényeket.
Magyar Közút
 Change Management

Kövesse nyomon a változási folyamatokat

Nehéz a szervezeten belüli komplex folyamatokat átlátni és zökkenőmentesen lebonyolítani? A TOPdesk megoldásával a változási folyamatok kezelése igazán egyszerű. Legyen szó szoftverfrissítésről vagy épp egy új munkaállomás telepítéséről, minden érintett kolléga pontosan tudni fogja, mit és mikor kell csinálnia.

 Self-Service Portal

Növelje ügyfelei elégedettségét: adja bejelentői kezébe a megoldást

A Felhasználói portálon a bejelentők egyszerűen megtalálnak minden szükséges információt – segítség nélkül. A végfelhasználók pár kattintással leadhatják és nyomon követhetik hibajegyüket, böngészhetik a GYIK-et és a tudástárelemeket a megfelelő alapértelmezett megoldásért.


Könnyen sikerült egymásra hangolódni és nagyon jól tudtunk együtt dolgozni.
Mens Mentis
 Configuration Management

Legyen tisztában az IT-eszközök helyével és állapotával

A TOPdesk eszközkezelő funkciójával gyorsan és egyszerűen fel tudja venni a szervezet különböző eszközeit a CMDB-be. Így azok helyzete, státusza, karbantartási igényei mindig átláthatók lesznek, legyen szó munkaállomásról, telefonról vagy operációs rendszerről.

Dashboard és riportálás

Dashboard és riportálás

Tartsa szem előtt részlege teljesítményét

A személyre szabható Dashboardon egy helyen találhatja meg a legfontosabb riportokat, teljesítménymutatókat. Pár lépésben kimutatásokat készíthet oszlop- vagy kördiagram formájában, amelyekkel könnyedén mérheti az ügyfelek elégedettségét és a szervezet teljesítményét.

Erőforráskezelés

Erőforráskezelés

Kövesse nyomon az alkalmazottak leterheltségét

Ezzel a funkcióval betekintést nyerhet a kollégák munkaterhelésébe, és egyszerűen módosíthatja a részleg feladatainak ütemezését. Folyamatosan láthatja, ki mivel foglalkozik, a drag-and-drop funkcióval pedig kioszthat új teendőket is.

Felkeltettük érdeklődését?

Próbálja ki a TOPdesket online, és fedezze fel az alkalmazottai, folyamatai és legfőképpen az ügyfelei számára nyújtott előnyeit!

Kérjen ingyenes demo-verziót!